Rozhledny v České republice

O b e c n i c e

Rozhledna Obecnice ned obcí Korytná je součástí šesti rozhleden mikroregionu Východní Slovácko vybudovaných v období červen - prosinec 2011. Jako každá z těchto staveb je 13 m vysoká a zastřešená vyhlídková plošina je ve výšce 10 metrů. Rozhledna stojí u vrcholu kopce Obecnice, nedaleko červené TZ (Cesta hrdinů). Poskytuje hezký výhled na obce Korytná, Nivnice až k Uherskému Brodu.
Cesta k této rozhledně není dobře značená. Doporučuji nechat auto v místě, kde zmiňovaná "červená" protíná silnici č.54 (Javořina rozcestí) a pokračovat po ní směrem na Dubinu. Asi po 300 m dojdeme na odbočku vedoucí vlevo na louku. Odtud je to podél lesa vpravo asi ještě 200 m. Je možné jít i po vyšlapané pěšině vedoucí k rozhledně lesem, ale je jednoduché ji minout.

Rozhledna Obecnice Rozhledna Obecnice - výhled z rozhledny - Korytná Rozhledna Obecnice - výhled z rozhledny Rozhledna Obecnice - výhled z rozhledny Rozhledna Obecnice - info o možném výhledu z rozhledny